Reklam
Reklam

Başkan Vergili  Çadırda İftar Verdi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
28 Haziran, 2016 14:31 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediyesi’nin Kent Meydanında kurduğu iftar çadırına yoğun katılım Ramazan ayı boyunca devam ediyor. Kent Meydanında kurulan iftar çadırında Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili tarafından iftar yemeği verildi. Mahalle sakinlerinin yanı sıra bölgede yaşayan yabancı uyruklu vatandaşlar da iftar çadırına gelerek iftarlarını açtılar.

 

Bizi sosyal medyadan takip edin