Reklam
Reklam

Başkan Çetinkaya Esnaf ve Vatandaşlarla Bir Araya Geldi

678110520fcdd
Fatma Tüfekçioğlu Avatarı
Fatma Tüfekçioğlu tarafından
10 Ocak, 2025 15:19 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, Yeşil Mahalle Taşkent Caddesi’nde esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi.

Ziyaret sırasında esnafın taleplerini dinleyen Başkan Çetinkaya, yerel yönetim olarak her zaman halkın yanında olduklarını vurguladı. Taşkent Caddesi’ndeki ziyaretinde esnafa hayırlı işler dileklerini ileten Başkan Çetinkaya, vatandaşlarla sohbet ederek bölgede yürütülen çalışmalar ve yapılması planlanan projeler hakkında bilgi verdi. Başkan Çetinkaya, “Esnafımız ve vatandaşlarımızla bir araya gelerek onların taleplerini ve önerilerini dinlemek bizim için çok değerli. Karabük’ü birlikte daha güzel yarınlara taşıyacağız” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin