Reklam
Reklam

Bartın’da 17 öğrenci yedikleri şekerlemeden zehirlendi

bartinda 17 ogrenci yedikleri sekerlemeden zehirlendi 3Z9s3QDK
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
13 Mayıs, 2025 04:15 tarihinde yayınlandı
0

Bartın’da 17 ortaokul öğrencisi, yedikleri şekerlemeden zehirlendi.

Alına bilgiye nazaran, Bartın vilayet merkezinde çöpte buldukları tarihi geçmiş şekerlemeden alan iki öğrenci, gittikleri Hasankadı Ortaokulu’nda bu şekerlemeleri öğrencilere dağıttı. Şekerlemeden yiyen 17 öğrenci, mide bulantısı ve kusma şikayeti ile kentteki hastanelere başvurdu. Öğrencilerin sıhhat durumunun güzel olduğu açıklanırken, şekerlemeden numune alındığı belirtildi.

Jandarma takımları olayla ilgili inceleme başlattı.

Bizi sosyal medyadan takip edin