15-24 Eylül tarihleri arasında Ordu’da düzenlenen Avrupa Yıldız ve Genç Bayanlar Boks Şampiyonası müsabakalarında Milli Boksörümüz Çağla Aluç Avrupa Şampiyonu oldu. Gençler kategorisi 64 kg’da final maçına çıkan ve Rus rakibini yenerek Avrupa şampiyonu olan Milli Boksörümüz Çağla Aluç, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Abdulkadir Çetin, Boks Antrenörü Baykan Aslan ve Avrupa Şampiyonası Gençler kategorisi 54 kg’da mücadele eden Milli Boksörümüz Zeynep Gedikli ile birlikte Vali Mehmet Aktaş’ı makamında ziyaret ettiler. Avrupa şampiyonluğundan dolayı Çağla Aluç’u tebrik eden Vali Mehmet Aktaş, başarıda emeği geçenlere teşekkür etti. Sporculara çeşitli hediyeler vererek hatıra fotoğrafı çektiren Vali Aktaş başarılarının devamı diledi.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor
Son Dakika
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya