Reklam
Reklam

Anaokulu Öğrencileri Fidan Dikti

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
03 Nisan, 2016 14:45 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Yahya Kemal Beyatlı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Uygulama Anaokulu  Minik Güneşler Grubu  öğrencileri Orman Haftası kapsamında Evlilik Hatıra Ormanına Fidan dikimi yaptılar.

Fidan dikimine velileri ile katılan minik öğrencilerin mutlulukları gözlerinden okunurken,   Anaokulu Öğretmeni Esin Altınkaya yaptığı kısa değerlendirmede; çocuklarda ağaç sevgisi ve orman bilinci oluşturmayı amaçladıklarını belirterek, “Okulumuzda minik öğrencilerimiz ile birlikte çeşitli etkinlikler düzenleyerek hem Orman Haftasını kutladık Evlilik Hatıra Ormanında fidanları toprakla buluşturduk. Ayrıca bu tür etkinliklerle sorumluluk sahibi, bilinçli, çevre ve doğaya karşı daha çok duyarlı kişiler yetiştirmeyi amaçlıyoruz” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin