Reklam
Reklam

Amasya Valiliği’nden 3.2 depremle ilgili açıklama: “Bir olumsuzluk yok”

amasya valiliginden 32 depremle ilgili aciklama bir olumsuzluk yok fT5GbdhB
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
17 Nisan, 2025 00:37 tarihinde yayınlandı
0

Amasya Valiliği, merkez üssü Amasya Merkez olan 3.2 büyüklüğünde zelzele ilgili açıklamada bulundu.

Valilikten yapılan açıklamada, “16 Nisan 2025 günü saat 13.17’de merkez üssü Amasya Merkez olan 3.2 büyüklüğünde bir sarsıntı meydana gelmiştir. Zelzele sonrası rastgele bir olumsuzluk yaşanmamış olup, vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz” denildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin