Reklam
Reklam

ADD’den “Ulusal Egemenlik ” Yemeği

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
22 Nisan, 2015 14:33 tarihinde yayınlandı
0

Atatürkçü Düşünce Derneği Karabük Şubesi 23 Nisan etkinlikleri çerçevesinde “Ulusal Egemenlik” yemeği düzenledi.
Yemek yarın akşam saat: 19.30 ‘da Büyük Kulüp’te gerçekleşecek.
Konu ile ilgili görüşlerini aldığımız ADD Karabük Şube Başkanı Semiha Karaoğlu; “23 Nisan etkinliklerimiz bugün anıta çelenk sunumuyla başlayacak.Ardından Karabük Belediyesinin organize ettiği Karabük Kent Meydanındaki 23 Nisan kutlamalarına biz de katılacak ve miniklere balonlar, şekerler ve Atamızın resminin yer aldığı bayraklardan dağıtacağız. Etkinliklerimizi Cuma akşamı Büyük Kulüpte düzenlediğimiz ‘Ulusal Egemenlik’ yemeği ile taçlandıracağız. Yemeğimize ilginin yoğun olması bizi çok sevindirdi. İçeriği dolu bir gece olacak. Tün dostlara şimdiden teşekkürler” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin