Reklam
Reklam

12 yıldır bitirilemeyen karayolunda işçiler maaşlarını eksik aldıkları için iş bıraktı

12 yildir bitirilemeyen karayolunda isciler maaslarini eksik aldiklari icin is birakti SwGHPRXY
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
27 Mart, 2025 16:52 tarihinde yayınlandı
0

Tokat ile Niksar ortasında 12 yıldır süren yol çalışmasında emekçiler maaşları eksik yatırıldığı için iş bıraktı.

Karadeniz ile İç Anadolu’yu birbirine bağlayacak olan Tokat-Niksar karayolunun imaline 2013 yılında başlandı. 12 yıl içerisinde 49 kilometrelik güzergahın sırf 35 kilometresi tamamlanabilirken, kalan 14 kilometrelik kısmın bir türlü tamamlanamaması reaksiyonlara neden oldu. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından yürütülen projede artık de emekçiler, yüklenici firmalar Doğuş-YDA paydaşlığı tarafından maaşlarının eksik yatırıldığı gerekçesiyle iş bıraktı. Karakaya mevkiindeki şantiye alanında toplanan çalışanlar, iki aydır tam maaş alamadıklarını belirterek, maaşlarını alana kadar iş bırakma hareketlerini sürdüreceklerini lisana getirdiler. Firma yetkilileri ise, iki gün içerisinde artırım oranlarının belirlenerek, maaş farklarının yatırılacağını belirttiler.

Bizi sosyal medyadan takip edin