Reklam
Reklam

Yüzlerce alabalık derelere salındı

yuzlerce alabalik derelere salindi 8YHm7Ps8
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
04 Haziran, 2025 20:00 tarihinde yayınlandı
0

Bolu’da orman içi sulardaki doğal alabalık popülasyonlarını artırmak gayesiyle yüzlerce alabalık doğal ömür alanlarına salındı.

Bolu Tabiat Muhafaza ve Ulusal Parklar (DKMP) Şube Müdürlüğü tarafından Abant Alabalık Üretme İstasyonu’nda ihtimamla yetiştirilen yerli alabalıklar, Bolu’daki uygun dere ve göletlere bırakıldı. Yetkililer, alabalıkların doğal ortama ahenk sağlamasıyla birlikte ekosistemin dengeleneceğini ve yerli tiplerin korunmasına katkı sağlanacağını belirtti. Salımın bilhassa jenerasyonu tehdit altında olan kırmızı benekli alabalıkların devamlılığını sağlamak açısından kıymetli olduğu vurgulandı. Çalışmaların önümüzdeki devirlerde de farklı bölgelerde devam edeceği öğrenildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin