Reklam
Reklam

Yüksel Yıldırım: “19 Mayıs Stadyumu’nda buluşalım”

yuksel yildirim 19 mayis stadyumunda bulusalim XAJ45TpS
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
12 Mart, 2026 04:00 tarihinde yayınlandı
0

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, Rayo Vallecano maçı için taraftarları, stadyuma davet etti.

UEFA Konferans Ligi’nde adını son 8 takım arasına yazdırmak isteyen Samsunspor, İspanyol ekibi Rayo Vallecano ile son 16 turu ilk maçını Samsun’da oynayacak. Başkan Yüksel Yıldırım, zorlu maç öncesinde sosyal medyasından kulübün paylaşımına yorumda bulunarak taraftarları maça çağırdı.

Kendisinin de maça geleceğini dile getiren Yıldırım, “Sen kalbimin mehtabısın, güneşisin dediğimiz Samsunspor’umuzun bu çok önemli Avrupa gecesi sınavını sizlerle birlikte her anını yaşamak için ve gece sizlerle o mutlu anımızda birlikte olmak için Samsun 19 Mayıs Stadyum’unda olacağım. 19 Mayıs’ta buluşalım” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin