Reklam
Reklam

Yenice’de yeni yılın ilk muhtarlar toplantısı yapıldı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
04 Ocak, 2020 11:19 tarihinde yayınlandı
0

Yenice  İlçesinde yeni yılın ilk  Muhtarlar Toplantısı  yapıldı. İlçe Kaymakamı Muhammed Evlice Başkanlığı’nda Yenice Orman İşletmesi Toplantı Salonunda yapılan  muhtarlar toplantısına, Yenice Belediye Başkan Vekili Zekeriya Acar, Emniyet Amiri Fatih Ceriyan, Jandarma Komutanı Deniz Dönmez, Yortan Belediye Başkanı Ali Şık  köy ve mahalle muhtarlarıyla  birlikte kamu kurum ve kuruluşlarında görev yapan idareciler katıldı.

Yapılan toplantıda, köy ve mahalle muhtarlarının sorun ve istekleri görüşüldü bu sorunların çözümüne yönelik bilgi alış verişinde bulunuldu. Yenice  Kaymakamı Muhammed Evlice katılımlarından dolayı köy ve mahalle muhtarları ile kurum müdürlerine teşekkür ederek toplantıyı sona erdirdi.

 

 

Bizi sosyal medyadan takip edin