Reklam
Reklam

Yenice’de Kış Lastiği Denetimi Başladı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
19 Aralık, 2014 15:14 tarihinde yayınlandı
0

Yenice İlçesi Emniyet ve Jandarma trafik ekipleri tarafından ilçe girişinde kış lastiği kontrolü uygulaması yapılmaya başlandı.
Gerçekleştirilen kontrollerde şehir merkezinden çıkan, ilçeye giriş yapan yük ve yolcu taşıyan ticari araçlar ve otomobilleri durdurarak lastiklerini kontrol eden trafik ekipleri, kurallara uygun lastik kullanmayan sürücülere ceza keserek ve en genç 7 gün içerisinde kış lastiği takmaları gerektiği uyarısında da bulunuyor.
Emniyet Genel Müdürlüğü’nün genelgeleri kapsamında 1 Aralık-1 Nisan tarihleri arasında hususi otomobillere de dahil olmak üzere tüm araçlara kış lastiği takma zorunluluğu getirilmişti. Yetkililer yaptıkları açıklamada, bu tür uygulamaların ilçede sıklaşacağını ifade etti.

Bizi sosyal medyadan takip edin