Reklam
Reklam

Yenice’de Gezici Kayıt Terminali Uygulaması başladı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
16 Mart, 2021 10:34 tarihinde yayınlandı
0

Yenice İlçesinde gezici kayıt terminali uygulaması başladı. Bu kapsamda Nüfus Müdürlüklerine gelemeyen yaşlı ve engelli vatandaşların Türkiye Cumhuriyeti kimlik kartı işlemleri evlerinde İlçe Nüfus Müdürlüğü ekipleri tarafından  yapılmaya başlandı.

Yenice Kaymakamı Yasin Erdem, İlçe Nüfus müdürü Ramazan Demirci, Sosyal Yardımlaşma ve dayanışma Vakfı (SYDV)  Müdürü Zübeyde Yıldız ile birlikte ilçe merkezinde ikamet eden Hava Çulluk isimli yaşlı vatandaşın ikametine giderek, kimlik kartı işlemlerini yerinde incelediler.

Yenice Kaymakamı Yasin Erdem ve eşi, Hava Çulluk’la  sohbet ederek devletin tüm imkânlarıyla vatandaşların her zaman yanlarında olduklarını belirtti.

 

Bizi sosyal medyadan takip edin