Reklam
Reklam

Yenice’de binalara dış cephe iyileştirmesi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
13 Aralık, 2021 10:58 tarihinde yayınlandı
0

Yenice Belediye Başkanı Zeki Çaylı, ilçede kötü görünümde olan biniliınn dış cephesini iyileştirme çalışmalarının devam ettiğini belirterek, yapılan çalışmalar tamamlandığında ilçenin çok güzel bir görünüme kavuşacağını söyledi.

Yenice Belediye Başkanı Zeki Çaylı yaptığı açıklamada Nereden nereye diyerek; “Görevi devraldığımızda ilçemizin yaşanabilir, daha modern ve estetik bir görünüm kazanması için ilçe merkezi ve ana güzergahlarına bakan binaların dış cephelerinin iyileştirilmesi için çalışma başlattık. Şehri güzelleştirmek adına bir çalışma yaparak, ilçemizde görsellik anlamda kötü bir görünüm arz eden çok sayıda binaları vatandaşlarımızla işbirliği yaparak boyadık ve ilçemizi çok güzel görünüme kavuşturduk” ifadelerini kullandı.

Bizi sosyal medyadan takip edin