Reklam
Reklam

Yenice Sanayi Sitesi’nde Su Altyapısı Çalışmaları Başladı

yenice 11
Haber Merkezi Avatarı
Haber Merkezi tarafından
24 Ağustos, 2025 15:50 tarihinde yayınlandı
0

Yenice Belediye Başkanı Sertaş Karakaş, Atatürk Mahallesi’nde bulunan Sanayi Sitesi’nde
uzun süredir ihtiyaç duyulan su altyapısı çalışmalarının başladığını duyurdu.

Başkan Karakaş, yaptığı açıklamada, Sanayi Sitesinde uzun süredir ihtiyaç duyulan su altyapısı
çalışmalarına başladıklarını ifade ederek, “Bu önemli adım hem işyerlerimizin hem de bölgemizin geleceği için kalıcı bir yatırım niteliği taşımaktadır. Çalışmalar süresince yaşanabilecek geçici aksaklıklara sabır ve anlayış gösteren kıymetli esnaflarımıza teşekkür ediyor, yapılacak bu hizmetin Sanayi Sitemize ve tüm hemşehrilerimize hayırlı olmasını diliyoruz.” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin