Reklam
Reklam

Yenice İlçe İdare Şube Başkanları Toplantısı Yapıldı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
18 Nisan, 2016 06:32 tarihinde yayınlandı
0

 

Yenice İlçe İdare Şube Başkanları toplantısı Kaymakam Oğuz Cem Murat’ın Başkanlığında Kaymakamlık toplantı salonunda yapılırken, toplantıya İlçedeki bütün Kurum Müdürleri katıldı.

Toplantı gündemin okunmasıyla başladı.  Gündem gereği Başbakanlığın 2016/4 Sayılı Genelgesi hakkında bilgi verildi ve İdare Şube Başkanlarının genelgeyi tetkik ederek, gerekli çalışmaları yapmaları istendi. Yine Sağlık Bakanlığının 2015/6 sayılı genelge hükümlerine göre gerekli hassasiyetin gösterilmesi istendi. Gündemin devamında Kurumların çalışmaları, düzeni ve işleyişleri ile ilgili istişare yapıldı. Kurumların sorunları ve sorunlar için oluşturulabilecek çözüm önerileri konuşuldu.

Bizi sosyal medyadan takip edin