Reklam
Reklam

Yediği mantarlar zehirledi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
20 Eylül, 2016 07:41 tarihinde yayınlandı
0

KASTAMONU ’da topladığı mantarları pişirerek yiyen bir kişi, zehirlenerek hastaneye kaldırıldı. Edinilen bilgiye göre, Kastamonu’ya bağlı Gökbeler Köyünde Mustafa Yetgin (44), ormanlık alandan topladığı mantarları pişirerek yedi. Bir süre sonra rahatsızlanan Mustafa Yetgin, Kastamonu Dr. Münif İslamoğlu Devlet Hastanesine kaldırıldı. Burada yapılan tedavisinde Mustafa Yetgin’in, yediği mantarlardan dolayı zehirlendiği belirtildi. Midesi yıkanan Yetgin’in sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin