Reklam
Reklam

Yaylacık Sosyal Yaşam Merkezi İnşaatına Başlandı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
10 Mart, 2015 15:57 tarihinde yayınlandı
0

Yaylacık’ta mülkiyeti şahsa ait üç katlı binayı satın alan Karabük Belediyesi, binada bakım ve onarım çalışmalarına başladı.
Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili seçimlerde söz verdiği ve yerel seçimlerden bu yana yer arayışında olduğu Yaylacık’a yapacağı Sosyal Yaşam Merkezi binası, Belediye işçileri tarafından yapılarak halkın hizmetine sunulacak ve en kısa zamanda bitirilecek.

Bizi sosyal medyadan takip edin