Reklam
Reklam

Yaya geçidini kullanmakta zorlandılar

Nurettin Acar Avatarı
Nurettin Acar tarafından
25 Şubat, 2020 14:40 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’te yaya geçitlerini kullanmayan kişiler trafik polisleri tarafından uyarıldı.
İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil Şube Müdürlüğü ekipleri kent genelinde uygulamalarını sürdürmeye devam ediyor. İçişleri Bakanlığı’nın ‘Öncelik hayatın, öncelik yayanın’ sloganıyla, başlatılan farkındalık çalışmaları ile ilgili kentin en işlek caddesi olan Güven Kavşağında ekipler uygulama yaptı. Ekipler yaya geçitlerini kullanmayarak yolun karşısına geçmeye çalışan yayaları durdurarak, yaya geçidini kullanmalarını istedi. Yaya geçidinin kullanılmamasından doğabilecek tehlikelerin anlatıldığı uygulamada, vatandaşlar kendilerini durduran polisleri görünce şaşkınlık yaşadığı gözlemlendi.

Bizi sosyal medyadan takip edin