Reklam
Reklam

Yaban Hayvanları İçin Doğaya Yem Bırakıldı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
12 Ocak, 2015 15:35 tarihinde yayınlandı
0

Yenice İlçesinde, kar kalınlığı 80 santime ulaşırken, ormanlarda aç kalan yaban hayvanları için Orman İşletme Müdürlüğü tarafından doğaya yem bırakıldı.
Yenice Orman İşletme Müdürlüğü orman muhafaza memurları, kar yağışı nedeniyle yiyecek bulmakta zorlanan hayvanlar için Sarıot ormanına, saman, buğday, et ve kemik bıraktı. Yenice Orman İşletme Müdürü Şevket Eraslan, doğada bulunan yabani hayvanların ağır kış şartlarından etkilendiğinden dolayı yemleme çalışması yaptıklarını, kış şartları böyle devam ettiği sürece muhtelif yerlerde yine doğaya yem bırakmayı sürdüreceklerini söyledi.

Bizi sosyal medyadan takip edin