Reklam
Reklam

Vergili Mahalle Sakinleri ile Buluşmaya Devam Ediyor

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
04 Ekim, 2016 14:41 tarihinde yayınlandı
0

 

Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili, Gezici Başkanlık Ofisi uygulaması kapsamında Yenişehir Mahallesi sakinleri ile bir araya geldi.

Mahallelerdeki eksiklikleri yerinde incelemek ve mahalle sakinlerinin taleplerini bizzat kendilerinden dinleme amacı ile hayata geçirdiği Gezici Başkanlık Ofisi uygulaması kapsamında her gün bir mahallede oluşturulan Başkanlık Makamında vatandaşlarla bir araya gelen Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili son olarak Yenişehir Mahallesi sakinleri ile bir araya geldi.

Vergili mahalle sakinleri ile yaptığı görüşmede sorunları dinledi, çözümü noktasında Belediye olarak gerekli çalışmaların yapılması için ilgili birimlerin çalışacağını söyledi.

Bizi sosyal medyadan takip edin