Fikret ALTUNAY
•Karabük’ün sahibi yok. Bunu en güzel örnek bu haber. Daha fazla yorum yapmaya gerek yok. Biliyorumki site sakinleri tüm resmi kurumlardan yardım istediler. Ama sonuç sıfır. Çünkü Karabük’ün sahibi yok…


ENERJİSA’nın 5000 Evler Bahçelievler Mahallesi 77 Nolu sokaktaki mevcut olan trafosunu değiştireceği ve bu trafoyu da çocukların çok yoğun olarak kullandığı alana kuracak olmasına hem mahalle sakinleri hem de mahalledeki trafonun kurulacağı yere yakın olan sitenin sakinleri tepki gösterdi.
Trafonun çocukların oyun alanına kurulduğu takdirde telafisi mümkün olmayan sonuçların ortaya çıkabileceğine dikkat çeken mahalle ve site sakinleri yaptıkları açıklamada; “5000 Evler Bahçelievler Mahallesi 77 Nolu Sokakta Şehriyar Konut Yapı Kooperatifinde 92 adet daire bulunmaktadır. Enerjisa trafosunu değiştirecektir. Yeni Trafo Kooperatifte ikamet eden ailelerin çocukları ile mahalle sakinlerinin en yoğun şekilde oyun oynadığı alana kurulacaktır. Bu Trafo zaten değişecek. Değişecek ise ilerde herhangi bir olumsuzluk durumunda ah, vah dememek için şimdiden başka bir yere yapılsa daha iyi olmaz mı? Trafonun apartman sakinlerine yayacağı kanserejon etkisi de işin çabası. Ama 4-5 yaşlarındaki çocuklardan birine bir şey olursa bunun vebali kime ait olacak?” dediler.
Karabük Esnaf ve Sanatkarları Odaları Birliği (KESOB), bağlı odaların başkanlarının katılımıyla geniş kapsamlı bir Başkanlar Kurulu toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda esnafın yaşadığı sıkıntılar masaya yatırılırken, çözüm için yol haritası belirlendi.
Karabük’te esnaf ve sanatkarların sorunlarına çözüm bulmak amacıyla bir araya gelen KESOB ve oda başkanları, sektörün nabzını tuttu. Yoğun katılımla gerçekleştirilen toplantıda, üye esnaflardan gelen şikayetler, öneriler ve talepler tek tek ele alındı. Karşılıklı fikir alışverişinin yapıldığı toplantıda, özellikle acil çözüm bekleyen konular önceliklendirildi.
Toplantıya ilişkin değerlendirmelerde bulunan KESOB yetkilileri, “Amacımız esnafımızın sesini en üst mercilere duyurmak. Bugün burada aldığımız notları ve çözüm önerilerini kapsamlı bir rapor haline getireceğiz. Bu raporu, birliğimiz öncülüğünde ilgili makamlara ileteceğiz. Bu konudaki hassasiyetimiz dün olduğu gibi bugün de devam ediyor” ifadelerini kullandı.
Toplantıda alınan kararların ve başlatılacak çalışmaların tüm esnaf için hayırlı olması temennisinde bulunulurken, birlik ve beraberlik vurgusu yapıldı.
Yetkililer, hazırlanan raporun önümüzdeki günlerde resmi kurum ve kuruluşlara sunulacağını ve sürecin yakından takip edileceğini belirtti.
Fikret ALTUNAY
•Karabük’ün sahibi yok. Bunu en güzel örnek bu haber. Daha fazla yorum yapmaya gerek yok. Biliyorumki site sakinleri tüm resmi kurumlardan yardım istediler. Ama sonuç sıfır. Çünkü Karabük’ün sahibi yok…
Barış CEYLAN
•kamu yararı gözetiliyor diye trafonun mevcut yerde kalması yönünde karar veren Yargıtay üyeleri, acaba Yargıtay ın bahçesine de bir trafo binası koydururlar mıydı? hiçbir yarar insan canından önemli olamaz…telafisi mümkün olmayan durumlar ortaya çıkmadan çözüm için adım atmayan, yardımcı olmayan herkes vebal altında kalacaktır.
Hüseyin KARS
•İnsanların yaşam alanı( ortak alan)olarak kullanılan bir bahçede bu trafo tehlike arz ediyor.Bir kaza olduğunda pardon mu denilecek yetkilelerin bunu önceden görmesi gerekiyor diye düşünüyorum.Yoksa çok geç olabilir.
NECMETTİN KANAR
•çocukların oyun oynacağı alana trafo koymak akıl işi değil, yarın olabilecek bir hastalık ve tehlikelerden bu hatayı yapanlar sorumluluktan kurtulamayacaklarını bilmeleri gerekir. ayrıca site içinde bulunan yüksek gerilim hattıda cabası en büyük tehlikede burada yatıyor. elektirik hattı site içinde olurmu? ayrıca standartlarada uygun olduğunu düşünmüyorum. İnşallah hatalarını anlarlar da doğru olanı yaparlar.
Aydın PİROĞLU
•SAYIN YARGITAY ÜYELERİ VERMİŞ OLDUĞUNUZ KARARIN YANLIŞLIĞINI GELİP YERİNDE GÖRÜN…ÇÜNKÜ BU KARAR EVLERİMİZE 2 M BAHÇEMİZDE OLAN OTURMA ALANLARINA 1 METRE UZAKLIKTADIR. KAMU YARARI GÖZETİRKEN İNSAN SAĞLIĞINI HİÇE SAYIYORSUNUZ.KENDİ ÖZEL ALANLARINIZ İÇİN BÖYLE BİR KARAR ALIR MISINIZ? ACABA SİTE OLARAK ÇOK MERAK EDİYORUZ. GEÇ OLMADAN BU KARARDAN DÖNÜLMESİNİ ÇOCUKLARIMIZ ZARAR GÖRMEDEN ADALETİN TECELLİ ETMESİNİ BEKLİYORUZ.