Reklam
Reklam

Vali Nusret Dirim SGK’nın yeni binasını inceledi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
24 Eylül, 2016 08:43 tarihinde yayınlandı
0

BARTIN Valisi Nusret Dirim, Sosyal Güvenlik Kurumu’nun yeni hizmet binasında incelemelerde bulundu. SGK Bartın İl Müdürü Ekrem Öztekneci ile birlikte SGK yeni hizmet binasını gezen Vali Dirim, bina ve kurumun çalışmaları hakkında bilgi aldı. Vali Dirim, toplumun tamamına hizmet veren Sosyal Güvenlik Kurumu’nun yeni hizmet binasında vatandaşlara daha kaliteli bir hizmet sunmaya başladığını söyledi.

Bizi sosyal medyadan takip edin