Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, Engelliler Haftası dolayısıyla mesaj yayımladı.
Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, Engelliler Haftası dolayısıyla yayımladığı mesajda toplumsal dayanışma, empati ve fırsat eşitliği vurgusu yaptı.
Vali Hacıbektaşoğlu mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Engelliler Haftası, toplumsal dayanışmanın, empati kültürünün ve insan onuruna verilen değerin yeniden hatırlandığı anlamlı bir farkındalık dönemidir.
Engelli vatandaşlarımızın hayatın her alanında aktif, bağımsız ve eşit bireyler olarak yer alabilmeleri; yalnızca kamu kurumlarının değil, toplumun tüm kesimlerinin ortak sorumluluğudur. Gerçek medeniyet, hiçbir bireyin geride bırakılmadığı bir yaşam anlayışıyla mümkündür.
Devletimiz; eğitimden istihdama, sosyal hayattan erişilebilir kentleşmeye kadar her alanda engelli bireylerimizin yanında olmaya devam etmektedir. Bizler de ilimizde, engelsiz bir yaşam kültürünü güçlendirmek, fırsat eşitliğini artırmak ve engelleri birlikte aşmak adına çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürmekteyiz.
Azimleri, başarıları ve yaşam mücadeleleriyle hepimize ilham veren engelli vatandaşlarımızın ve kıymetli ailelerinin Engelliler Haftası’nı en içten duygularımla kutluyor; sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.”


Vali Hacıbektaşoğlu’ndan Engelliler Haftası mesajı
Tosya Belediyesi’nden Oto Sanayi Bölgesi’nde çevre temizliği
Tosya Belediyesi ekipleri tarafından Oto Sanayi Bölgesi’nde çevre temizliği gerçekleştirerek, çevre kirliliğine sebep olan ve yolları daraltan olumsuzluklar giderildi.
Tosya Belediyesi ekipleri tarafından Oto Sanayi Bölgesi’nde düzensiz şekilde bırakılan hurda araçlar, çevre kirliliğine sebep olan görüntüler ve yolların daralmasına sebep olan olumsuzlukların giderilmesi için çalışma başlattı. Tosya Belediye Başkanı Volkan Kavaklıgil, belediye ekipleri tarafından yapılan çalışmaları yerinde inceledi.
Konuyla ilgili yapılan açıklamada, ortak kullanım alanlarının amacı dışında kullanılması, çevreyi ve şehir düzenini olumsuz etkileyen görüntülerin oluşmasının kabul edilemez olduğu belirtilerek, şehrin düzenini bozan hiçbir oluşuma izin verilmeyeceği belirtildi.

