Reklam
Reklam

Türk Sağlık-Sen’den Ücretsiz Ulaşım Başvurusu

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
24 Haziran, 2022 14:09 tarihinde yayınlandı
0

Türk Sağlık-Sen Karabük Şube Başkanı Sadık Doğdu, Türk Sağlık-Sen Genel Merkezi tarafından   sağlık çalışanlarının ücretsiz ulaşım hizmetinden sürekli olarak yararlandırılmaları için Cumhurbaşkanlığı’na başvuruda bulunulduğunu  duyurdu.

Başvuruda sağlık çalışanlarının Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi gereği 30.06.2022 tarihine kadar Belediyeler tarafından karar alınmak suretiyle ücretsiz ulaşım hakkından faydalanabildiklerine dikkat çekildi.

Kamu kurum ve kuruluşlarında çalışan asker, polis, öğretmen gibi bazı personellerin sürekli olarak ücretsiz/indirimli olarak bu hizmetten yararlandıklarına dikkat çekilerek 7/24 esasına dayalı olarak hizmet veren sağlık çalışanları için ücretsiz ulaşımın iller bazında da sürekli hale getirilmesi birçok açından gerekli ve önemli olduğu belirtildi.

Başvuruda kamu mali bütçesine herhangi bir mali yük getirmeksizin ülke çapında görev yapan tüm sağlık çalışanlarının ücretsiz ulaşım hizmetinden sürekli olarak yararlanmaları yönünde hukuki çalışmaların yapılarak hayata geçirilmesi istendi. (Halil Kızılyer)

Bizi sosyal medyadan takip edin