Reklam
Reklam

Tıp Fakültesi Öğrencileri Bu Yıl İtibariyle Karabük’te Okuyacak

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
20 Ağustos, 2016 14:37 tarihinde yayınlandı
0

 

Karabük Üniversitesi ve Karabük için büyük önem arz eden ve 2010 yılında kurulan Tıp Fakültesi  öğrencileri bu yıldan itibaren artık KBÜ Kampüs alanındaki binalarda eğitim ve öğretim görecekler.         

Karabük Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Refik Polat,  “Tıp Fakültesi öğrencileri  bu yıldan itibaren Karabük’te öğretime devam edecekler. 2010 yılında kurulmuş olan Tıp Fakültemizin öğrencileri, altyapı ve eğitim kadrosu eksikleri tamamlanma sürecinde Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi’nde eğitim görmekteydi. Bu süreçte mevcut Öğretim üyelerimiz Eğitim Araştırma Hastanesi’nde Karabük’e hizmet vermekteydi. Artık tüm hazırlıklarımızı tamamlayarak, öğrencilerimizin de bu yıldan itibaren Karabük’te eğitimlerini sürdürmelerine imkan sağladık En yeni fakültemiz olarak Sağlık Bilimleri Fakültesi, YÖK’ün aldığı 3 Ağustos 2016 tarihli kararla üniversitemiz bünyesinde kurulmuştur. Tıp Fakültesi, Diş Hekimliği Fakültesi ve Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu ile birlikte Sağlık Bilimleri Fakültesi’nin de açılmasıyla şehrimizin ve ülkemizin sağlık hizmeti altyapısında önemli katkılar sunacağımıza inanıyoruz” dedi.

SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ AÇILDI

Sağlık Bilimleri Fakültesinin kurulduğunu ifade eden Rektör Polat; “En yeni fakültemiz olarak Sağlık Bilimleri Fakültesi, YÖK’ün aldığı 3 Ağustos 2016 tarihli kararla üniversitemiz bünyesinde kurulmuştur.

Tıp Fakültesi, Diş Hekimliği Fakültesi ve Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu ile birlikte Sağlık Bilimleri Fakültesi’nin de açılmasıyla şehrimizin ve ülkemizin sağlık hizmeti altyapısında önemli katkılar sunacağımıza inanıyoruz” diye konuştu.

 

Bizi sosyal medyadan takip edin