Reklam
Reklam

Testi Pozitif çıkınca tüm sınıf karantinaya alındı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
06 Eylül, 2021 13:15 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’te Şehit Mehmet Esen Anaokulunda öğrenim gören bir öğrencinin koronavirüs testinin pozitif çıkması üzerine, tüm sınıf karantinaya alındı.

Şehit Mehmet Esen Anaokulu öğrencisinin kontrol amacıyla yapılan koronavirüs testi pozitif çıkınca ailesine de koronavirüs testi yapılmasına karar verildi. Öğrenci evinde tedavi altına alındı. İl Sağlık Müdürlüğü ekipleri, yaptıkları filyasyon çalışması sonucunda öğrencinin sınıfındaki 15 öğrenci ve bir öğretmenin de karantina altına alınmasına karar verdi. Toplam 16 kişi evlerinde 14 günlük karantinada kalacak. (Haber Merkezi)

 

Bizi sosyal medyadan takip edin