KASTAMONU Taşköprü Belediyesi tarafından geçtiğimiz yıl Eylül ayında başlatılan okullar arası atık pil toplama kampanyası sona erdi. Taşköprü’de bulunan ilk ve orta dereceli okul arasında gerçekleşen Taşköprü Belediyesi Atık Pil Toplama Kampanyası’nda 55’er kg ile Seka İlkokulu ve Muzafferettin Gazi İlkokulu birinci olurken, 24 kg ile Fatih İlkokulu ikinci, 23 kg ile Atatürk İlkokulu üçüncü oldu. Taşköprü Belediyesi’nde düzenlenen törende ise dereceye giren okullara hediyeleri Belediye Başkanı Hüseyin Arslan tarafından takdim edildi. Liselerarasında en fazla pil biriktiren Sevim Tokatlı Kız Meslek Lisesi’ne ise mansiyon ödülü verildi. Belediye Başkanı Arslan, çevreye gösterdikleri duyarlılıktan dolayı öğrencileri tebrik ederek bundan sonrada aynı uygulamanın devam edeceğini ifade etti.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor
Son Dakika
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya