Reklam
Reklam

Şeker Kanyonu Şelalesinde Çalışmalar Devam Ediyor

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
18 Nisan, 2016 06:34 tarihinde yayınlandı
0

 

Şeker Kanyonu Şelalesinde, “Saklı Cennetin Yolu Şeker Kanyonu” BAKKA Projesi kapsamında yapılan çalışmalar devam ediyor.

Yenice Kaymakamı  Oğuz Cem Murat Şeker Kanyonuna giderek, yapılan ahşap yürüyüş yolu ve fotoğraf çekim platformunu yerinde inceledi.

Yenice Kaymakamı Oğuz Cem  Murat,  incelemelerin ardından yaptığı kısa değerlendirmede; ” Geçtiğimiz günlerde yapımına başlanan ahşap yürüyüş yolu ve fotoğraf çekim platformu son halini almak üzere. Ayrıca Şeker Kanyonu yolundaki tehlikeli olan kısımların ahşap korkuluklarla kapatılması ve çevre düzenlemesi devam ediyor” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin