Reklam
Reklam

Samsun’da narkotik uygulaması: 25 kişi yakalandı

Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
03 Haziran, 2024 00:30 tarihinde yayınlandı
0

Samsun’da narkotik polisi tarafından düzenlenen narkotik uygulamasında 25 kişi yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, Samsun Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde uyuşturucu ile mücadele kapsamında çalışma yapan Samsun Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, İlkadım ve Canik ilçelerinde narkotik uygulaması düzenledi. Yapılan kontrollerde, 116 gram metamfetamin, 367 adet sentetik ecza, 20 gram skunk, 1 adet ruhsatsız tüfek, 1 adet kurusıkı tabanca, 1 adet hassas terazi, 31 adet kartuş, 9 adet fişek, 5 adet uyuşturucu madde kullanım aparatı ve 2 kök kenevir bitkisi ele geçirildi. 3 aranan şahıs ile birlikte 25 kişi de yakalandı.

Bizi sosyal medyadan takip edin