Reklam
Reklam

Samsun, Merve Özbey ile coştu

samsun merve ozbey ile costu kMVhjQXT
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
26 Haziran, 2025 20:00 tarihinde yayınlandı
0

Samsun’da sahneye çıkan ünlü müzikçi Merve Özbey, on binlerce hayranına unutulmaz anlar yaşattı.

Sevilen sanatçı Merve Özbey, şenlik kapsamında Batı Park’ta sahneye Samsunluları müzikleriyle coşturdu. Özbey, Oğuzhan Koç ile düet yaptıkları yeni müziği “Geçsin Yıllar”ın yanı sıra, “Duman”, “Helal Ettim”, “Bir İmkansız Var” üzere en sevilen yapıtlarını gece boyunca Samsunlular ile tek bir ağızdan söyledi. Genç yaşta hayatını kaybeden müzisyen Onur Can Özcan’ı da sahnesinde anan Özbey, dev ekrana yansıtılan Özcan’ın imgeleri eşliğinde merhum sanatkarın “Yaramızda Kalsın” müziğini seslendirdi.

Kendisi için hazırlanan “Arama Anne Mervelerdeyiz” yazılı dövizi gören Merve Özbey, hislerini, “Çok heyecanlıyım, çok teşekkür ediyorum. Bu akşam Mervelerdesiniz” kelamlarıyla lisana getirdi.

Bizi sosyal medyadan takip edin