Reklam
Reklam

Sahipsiz Hayvan Bakımevi ve Rehabilitasyon Merkezi’nde kış hazırlıkları tamamlandı

sahipsiz hayvan bakimevi ve rehabilitasyon merkezinde kis hazirliklari tamamlandi YGSGXRN4
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
18 Kasım, 2025 04:07 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediyesi, Sahipsiz Hayvan Bakımevi ve Rehabilitasyon Merkezi’nde kış mevsimine yönelik tüm hazırlıkların tamamlandığı bildirildi.

Belediye takımları tarafından yapılan çalışmalarla, soğuk hava şartlarına karşı barınakların kapalı ve korunaklı alanları güçlendirilirken ek ısıtma önlemleri alındı ve hayvanların kış boyunca inançlı bir ortamda kalması için gerekli düzenlemeler gerçekleştirildi.

Ayrıca merkezdeki ömür alanlarının gözden geçirilerek izolasyon çalışmalarının yapıldığı ve barınakların iç kısımlarının hayvanların üşümeyeceği biçimde yine düzenlendiği aktarıldı.

Merkezde mama ve su stoklarının artırıldığı, kış aylarında yaşanabilecek aksiliklere karşı grupların hazır bekletileceği kaydedildi.

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, sahipsiz hayvanların kış koşullarından olumsuz etkilenmemesi için tüm tedbirlerin alındığını belirterek, “Can dostlarımızın sıhhati ve güvenliği için kış hazırlıklarımızı tamamladık. Bakımevimizde tüm süreçleri yakından takip ediyor, hayvanların konforu için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin