Reklam
Reklam

Sağlık Çalışanlarından Kan Bağışı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
11 Haziran, 2015 08:24 tarihinde yayınlandı
0

BARTIN ‘da sağlık çalışanları tarafından Kızılay’a kan bağışı yapıldı.
Bartın Sağlık Müdürlüğü ve Halk Sağlığı Müdürlüğü çalışanları tarafından Kızılay’a kan bağışı yapıldı. Kızılay Bartın Şubesi hizmet binasında yapılan kan bağışı kampanyasına İl Sağlık Müdürü Dursun Koç ve Halk Sağlığı Müdürü Dr. Ahmet Demir de katılarak destek verdi.
Bu yıl ilk kez gerçekleştirilen bağış kampanyasını önümüzdeki yıllarda da devam ettireceklerini söyleyen Bartın Halk Sağlığı Müdürü Doktor Ahmet Demir, “Kan bağışına katılan tüm arkadaşlara teşekkür ediyoruz. Kampanyalarımız devam edecektir” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin