Reklam
Reklam

Safranbolu’da piknik yapan 25 kişiye ceza

Nurettin Acar Avatarı
Nurettin Acar tarafından
17 Nisan, 2020 13:48 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu ilçesinde yasak olmasına rağmen piknik yapan 25 kişiye ceza kesildi.
Yeni tip korona virüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında İçişleri Bakanlığı tarafından piknik ve mangal yapmak yasaklanırken, kolluk kuvvetlerinin denetimleri devam ediyor.
Safranbolu Kaymakamı Fatih Ürkmezer, Safranbolu’da piknik yapan 25 kişinin tespit edildiğini söyledi.
Piknik yapmanın yasak olduğunu ve 25 kişiye para cezası uygulandığını ifade eden Ürkmezer, “Lütfen Safranbolu ilçesine piknik yapmak için gelmeyin. Lütfen güzel havaya aldanmayın. Kendinizi, ailenizi, sevdiklerinizi ve milletimizi düşünün. Virüsü hafife almayın, lütfen evde kalın” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin