Reklam
Reklam

SAFRANBOLU’DA GENÇLERDEN ORMAN TEMİZLİĞİ ETKİNLİĞİ

6716352a301f9
Berkay Doğan Avatarı
Berkay Doğan tarafından
21 Ekim, 2024 14:05 tarihinde yayınlandı
0

Gençlik ve Spor Bakanlığı koordinasyonu ve Tarım ve Orman Bakanlığı iş birliğiyle, 81 ilde eş zamanlı olarak düzenlenen orman temizliği etkinliği, Safranbolu Konarı Köyü Değirmen Mevkinde geniş katılımla gerçekleştirildi.

Çevreye duyarlılığı artırmak, sürdürülebilir çevre bilincini güçlendirmek ve ormanların korunmasına yönelik farkındalık oluşturmak amacıyla düzenlenen etkinliğe, Safranbolu Kaymakamı Şaban Arda Yazıcı, Gençlik Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Tarık Karkınçam, Gençlik Spor İl Müdürü Coşkun Güven, Safranbolu Gençlik Spor İlçe Müdürü Sedat Adakan, Gençlik Hizmetleri Müdürü Hüseyin Bilicioğlu, Yurt Hizmetleri Müdürü Mehmet Özkeskin, Safranbolu Orman İşletme Müdürü Sema Altunay, Tarım ve Orman İl Müdürü Çetin Ayvalık, yurt müdürleri, gençlik liderleri ve gönüllü gençler katıldı.

Etkinlik kapsamında, gençler ormanlık alanda temizlik yaparak, çevre koruma bilinci konusunda farkındalık oluşturdu. Safranbolu Kaymakamı Şaban Arda Yazıcı, etkinlikte yaptığı konuşmada, gençlerin çevreye duyarlılığının önemine vurgu yaparak bu tür faaliyetlerin sürdürülebilir çevre bilincini artırmadaki rolüne dikkat çekti.

Etkinlik, gönüllü gençlerin aktif katılımı ve çevre temizliğine yönelik çalışmaların ardından son buldu.

Bizi sosyal medyadan takip edin