Reklam
Reklam

Safranbolu’da Dezenfekte Çalışması

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
02 Eylül, 2021 12:12 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu’da kontrollü normalleşme süreci kapsamında tekrar aktif hale gelen otobüs seferlerinde, yolcuların sağlığı için araçlar tek tek dezenfekte ediliyor.

Konu ile ilgili açıklama yapan Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse, “İlçemize geçtiğimiz aylarda kazandırdığımız yeni tip halk otobüslerimiz, belirli periyotlarla dezenfekte edilmeye devam ediyor.” dedi.

Amaçlarının, insanların sağlıklı ve güvenli bir şekilde yolculuk etmelerini sağlamak olduğunu ifade eden Başkan Köse, “Malumunuz yakında okullar da açılacak. Çocuklarımızın ve gençlerimizin de otobüslerimizle yolculuk edeceklerini düşünerek, tüm tedbirleri alıyoruz. Halkımızın rahatı ve sağlığı bizim için her şeyden daha önemli.” diye konuştu.

Bizi sosyal medyadan takip edin