Reklam
Reklam

Safranbolu’da bir apartman karantinaya alındı

Nurettin Acar Avatarı
Nurettin Acar tarafından
01 Mart, 2021 21:18 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu ilçesinde 4 katlı bir apartman, korona virüs vakaları nedeniyle karantinaya alındı.
Esentepe Mahallesi Piyade Astsubay Kıdemli Çavuş Ömer Bilal Akpınar Caddesi üzerindeki 4 katlı bir apartmanda birden fazla Covid-19 vakası tespit edildi. Vakaların temaslı sayısının da fazla olması nedeniyle Covid-19’un yayılmasının engellenmesi ve toplum sağlığının korunması amacıyla apartman 10 gün karantinaya alındı. Polis ekipleri binanın çevresinde güvenlik önlemi aldı. 1 Mart günü saat 17.00’de başlayan karantina, 11 Mart günü saat 17.00’de sona erecek.
Orta riskli iller arasında yer alan Karabük’te ikinci apartmanın karantinaya alınması ise tedirginlik oluşturdu.

Bizi sosyal medyadan takip edin