Reklam
Reklam

Safranbolu’da 19 Mayıs Coşkuyla Kutlandı

SFR
Mustafa Akgün Avatarı
Mustafa Akgün tarafından
19 Mayıs, 2025 14:59 tarihinde yayınlandı
0

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, Safranbolu’da Misak-ı Milli Demokrasi Meydanı’nda düzenlenen törenle büyük bir coşkuyla kutlandı.

Törene Safranbolu Belediye Başkanı Mimar Elif Köse, Kaymakam Şaban Arda Yazıcı, ilçe protokolü, kurum müdürleri, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse, meydanı dolduran gençlerle birlikte 19 Mayıs coşkusunu yaşarken, yaptığı açıklamada Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe armağan ettiği bu anlamlı günün önemine dikkat çekti.

Başkan Köse, “Cumhuriyetimizi gençlerle birlikte omuz omuza yaşatacağız. Gençlerimize güvenimiz tam. Geleceğin teminatı olan gençlerimizle gurur duyuyoruz.” ifadeleriyle gençlere olan inancını dile getirdi.

Törende öğrenciler tarafından hazırlanan gösteriler ve çeşitli etkinlikler büyük beğeni topladı. Gösteriler, katılımcılar tarafından alkışlarla desteklendi. Safranbolu’da 19 Mayıs, Atatürk sevgisiyle tam anlamıyla bayram havasında  kutlandı.

Bizi sosyal medyadan takip edin