Reklam
Reklam

Safranbolu Belediyesinden Aşure İkramı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
07 Kasım, 2014 15:22 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu Belediyesi bünyesindeki SAKEM tarafından Merkez Camii önünde vatandaşlara Aşure ikramı yapıldı. Aşure dağıtım etkinliğine vatandaşlar yoğun ilgi gösterirken, Aşure kazanlarındaki Türk Bayrağı motifi de ayrıca büyük beğeni topladı. Aynı anda Tarihi Çarşıda bulunan Köprülü Mehmet Paşa Camiinde de Cuma Namazının ardından aşure ikramı yapıldı.  Dağıtımı gerçekleştiren Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü yetkilileri, gösterilen ilgiye teşekkür ettiklerini ve 2000’in üzerinde vatandaşımıza aşure ikramında bulunduklarını ifade ettiler.

 

 

Bizi sosyal medyadan takip edin