Reklam
Reklam

POMEM’de mezuniyet coşkusu: 408 öğrenci polisliğe ilk adımını attı

ChatGPT Image 25 Haz 2026 15 20 29
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
25 Haziran, 2026 15:21 tarihinde yayınlandı
Yapay Zeka
Yazıyı sesli dinle
0

Karabük’te Polis Meslek Eğitim Merkezi’nde (POMEM) eğitimlerini tamamlayan 408 öğrenci, düzenlenen mezuniyet töreniyle polislik mesleğine ilk adımını attı.

POMEM Yerleşkesi’nde düzenlenen 32. Dönem Mezuniyet Töreni’ne Karabük Valisi Oktay Çağatay, Safranbolu Kaymakamı Hayrettin Baskın, Eflani Kaymakamı Ömer Bulut, Cumhuriyet Başsavcısı Selçuk Akman, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay İsmail Gökcek, POMEM Müdürü Koray Yalınkaya, kurum müdürleri, öğrenciler ve aileleri katıldı. Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende konuşan Vali Çağatay, mezun olan öğrencileri tebrik ederek, taşıdıkları üniformanın büyük bir sorumluluk gerektirdiğini ifade etti.

Konuşmaların ardından dönem birincisi tarafından yaş kütüğüne plaket çakıldı. Törende, eğitimlerini dereceyle tamamlayan ilk üç öğrenciye Vali Çağatay tarafından çeşitli hediyeler verildi.

Yemin töreninin ardından kep atan öğrenciler mezuniyet sevincini aileleriyle paylaştı. Tebrikler sırasında bazı öğrenciler ve aileler gözyaşlarını tutamadı.

Bizi sosyal medyadan takip edin