Reklam
Reklam

Ovacık’ta 1,5 Km Bölünmüş Yol Yapımına Başlandı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
26 Haziran, 2015 14:19 tarihinde yayınlandı
0

Ovacık’ta Kent ormanından ilçe merkezine kadar 1.5 km, 30 m kamulaştırma sahasında, 8-8 metre yol, 2-2 metre yaya kaldırımı, 4 metre genişliğinde orta refüjü, 2 adet menfezli, 8 cm’lik kilitli parke bölünmüş yol yapımına başlandı. Orta refüj ışıklandırma sistemi ise yolun bitiminden sonra yapılacak.
Yol çalışmalarını yerinde inceleyen Ovacık Kaymakamı Hakan Şeker, yetkililerden çalışmalarla ilgili bilgi aldı.
Yapılan yolun ilçeye hayırlı olmasını dileyen Ovacık Kaymakamı Hakan Şeker, yolun tamamlanmasından sonra ilçenin en büyük ihtiyaçlarından birinin giderilmiş olacağını belirterek, yolun yapılmasına emeği geçenlere teşekkür etti.

Bizi sosyal medyadan takip edin