Reklam
Reklam

Orman personelleri sağlıklı yaşam için ölçümden geçti

orman personelleri saglikli yasam icin olcumden gecti mNuWfkw6
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
12 Haziran, 2025 20:22 tarihinde yayınlandı
0

Bolu Orman Bölge Müdürlüğü çalışanları, “İdeal Kilonu Öğren, Sağlıklı Yaşa” kampanyası kapsamında, sağlık taramasından geçti.

Sağlık Bakanlığı tarafından ülke genelinde başlatılan “İdeal Kilonu Öğren, Sağlıklı Yaşa” kampanyası kapsamında, Bolu Orman Bölge Müdürlüğü revir odasında bir sıhhat taraması gerçekleştirildi. Uygulama çerçevesinde, İl Sağlık Müdürlüğü Toplum Sıhhati Merkezi takımları tarafından orman işçisinin uzunluk ve kilo ölçümleri yapıldı. Elde edilen datalara nazaran vücut kitle indeksi hesaplanarak, çalışana sağlıklı hayat konusunda bilgilendirme ve yönlendirme yapıldı. Kampanya kapsamında gerçekleştirilen çalışmanın, bireylerin ülkü kilolarını öğrenerek sağlıklı hayat alışkanlıkları kazanmalarını amaçladığı belirtildi.

Yetkililer, toplum genelinde sağlıklı ömür şuurunun artırılması amacıyla uygulamanın farklı kurumlarda da devam edeceğini tabir etti.

Bizi sosyal medyadan takip edin