Reklam
Reklam

Orman Bölge Müdürlüğü personeli kan bağışı yaptı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
26 Eylül, 2016 06:54 tarihinde yayınlandı
0

ZONGULDAK Orman Bölge Müdürlüğü ve Zonguldak Kızılay Kan Merkezi işbirliğiyle kan bağışı kampanyası düzenlendi. Kan bağışında bulunan ve kan vermenin kutsal bir görev olduğuna değinen Zonguldak Orman Bölge Müdürü Ahmet Sırrı Beşel konuşmasında, “İnsanların düzenli, gönüllü ve bilinçli kan bağışçıları olmaları konusunda Orman Bölge Müdürlüğü olarak bu projede yer aldık. Katılan tüm personele ve bu görevi yürüten Kızılay ekibine teşekkür ederim” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin