Reklam
Reklam

Okul kantinleri ve yemekhaneleri denetimlerine başlandı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
22 Eylül, 2018 14:14 tarihinde yayınlandı
0

İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından Okul Kantinleri ve yemekhanelerinin denetimlerine başlandı.

Gıda ve Yem Şube Müdürünün de katılımıyla; Kontrol Görevlileri tarafından rutin denetimlere ek olarak 2018-2019 eğitim öğretim yılının başlaması nedeniyle İl Merkezi ve ilçelerde bulunan okul kantinleri, pansiyonlar, yurt yemekhaneleri ve okul çevresinde bulunan gıda işletmelerinde de  denetimlerin artarak  devam ettiği ifade edildi.

Okullarda ve çevresinde öğrencilerin yoğun olarak alışveriş yaptığı gıda iş yerlerinde asgari teknik ve hijyenik şatların denetimleri yanında, işyerlerinde bulunan gıda ürünlerinin muhafaza koşulları, son tüketim tarihleri ve mevzuata  uygunluklarına bakılıyor.

Konuyla ilgili olarak yapılan açıklamada, “Eğitim ve öğretim yılı boyunca bu tür işyerlerine genel ve özel hijyen esasları başta olmak üzere mevzuata uygunluğu açısından denetimlerimiz artarak devam edecektir” denildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin