Reklam
Reklam

Öğretmenlere Tablet Dağıtıldı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
26 Kasım, 2015 14:33 tarihinde yayınlandı
0

Yenice ilçesinde, Fatih projesi kapsamında 29 öğretmene tablet verildi.
Yenice Çok Programlı Anadolu Lisesi’nde düzenlenen törene konuşan programa ilçe Kaymakamı Oğuz Cem Murat, İlçe Jandarma Komutanı Deniz Dönmez,Yenice Belediye Başkanı Zeki Çaylı, Emniyet Amiri Nuri Turan, Milli Eğitim Müdürü İsmail Özden, şube müdürleri ve öğretmenler katıldı.
Kaymakam Murat ve beraberindekiler daha sonra öğretmenlere tabletlerini dağıttı.

Bizi sosyal medyadan takip edin