KASTAMONU Daday İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından İmam Hatip ortaokulu ve lisesi öğrencilerine konferans verildi. Kastamonu’nun Daday İlçesinde Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından İmam Hatip ortaokulu ve lisesi öğrencilerine konferans verildi. Kastamonu Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Arap Dili ve Edebiyatı Bölümü Öğretim Üyeleri, Yrd. Doç. Dr. Moneer Goma, Ahmed Mohammed , Öğretim Üyesi Ahmed Noraedden Kaddan ve Mahmood Said Ansari tarafından İmam Hatip Lisesi salonunda verilen konferansa İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Emin Demir, Öğretmenevi Müdürü İrfan Konuşoğlu, İmam Hatip Lisesi Okul Müdürü Aydın Demiral, Müdür Yardımcısı Mahir Bıyıklıoğlu, öğretmenler, din görevlileri ve çok sayıda öğrenciler katıldı. Sohbet havasında geçen konferansta Arapça dilinin önemi, ilim öğrenmenin ve bilginin önemi, ilim elde edilirken karşılaşılan zorluklar ve bu zorlukları aşma yöntemler gibi bilgiler verildi. Konferans sonunda öğretim görevlilerine plaket takdim edildi.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Zonguldak
Alaplı’da alev topuna dönen piknik tüpü korkuttu

Zonguldak
Rektör Özölçer, Hafızlık İcazet Merasimi’nde genç hafızların sevincine ortak oldu

Gündem
Kalp krizi geçirerek hayatını kaybeden polis için tören düzenlendi

Gündem
Samsun’da 3 katlı marangoz atölyesi alevlere teslim oldu
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Zonguldak
Alaplı’da alev topuna dönen piknik tüpü korkuttu

Zonguldak
Rektör Özölçer, Hafızlık İcazet Merasimi’nde genç hafızların sevincine ortak oldu

Gündem
Kalp krizi geçirerek hayatını kaybeden polis için tören düzenlendi

Gündem