Reklam
Reklam

Öğrencilerden vatandaşlara sağlık hizmeti

xsxssxsx
Aylin Sarıoğlu Avatarı
Aylin Sarıoğlu tarafından
14 Mayıs, 2026 14:13 tarihinde yayınlandı
0

“Maarifin Kalbinde Marifetli Gençlik” etkinlikleri çerçevesinde Prof. Dr. Süheyl Ünver Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, okul çevresindeki mahalle halkına yönelik sağlık taraması gerçekleştirdi.

9/C sınıfı öğrencileri ve Meslek Dersi Öğretmeni Selda Değirmenci öncülüğünde düzenlenen etkinlikte vatandaşların tansiyon ölçümü, nabız sayımı ve kan şekeri testi yapılarak temel sağlık kontrolleri tamamlandı. Öğrenciler, sınıf ortamında aldıkları mesleki eğitimi sahada uygulama olanağı bulurken, mahalle sakinleri de sunulan hizmetten duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Karabük İl Milli Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, toplum yararını gözeten bu anlamlı etkinlik nedeniyle öğrenci ve öğretmenleri tebrik etti. Akbaş, “Gençlerimizin mesleki bilgi ve becerilerini sosyal sorumluluk anlayışıyla toplum hizmetine dönüştürmeleri bizleri gururlandırmaktadır. ‘Ben Her Yerde Varım’ projesi kapsamında özveriyle çalışan öğrencilerimizi ve öğretmenimiz Selda Değirmenci’yi kutluyor, başarılarının devamını diliyorum” ifadelerini kullandı.

Bizi sosyal medyadan takip edin