Reklam
Reklam

Öğrenciler Satranç Turnuvasında

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
20 Nisan, 2015 07:54 tarihinde yayınlandı
0

BARTIN’da 145 öğrencinin katıldığı satranç turnuvası başladı.Bartın istiklal İlkokul’unda ‘Elma Şekeri’ etkinlikleri kapsamında düzenlenen satranç turnuvası başladı. Türkiye Satranç Federasyonu ile ortaklaşa gerçekleştirilen turnuvaya Bartın ve bölge illerden toplam 145 öğrenci katılıyor.
Turnuvaya katılımın yoğun olduğunu söyleyen İstiklal İlkokulu Müdürü Taner Evren, “Türkiye Satranç Federasyonu ile birlikte yapılan Bartın Federasyonu ve İstiklal İlköğretim okulu ‘Elma Şekeri’ etkinlikleri çerçevesinde Türkiye çapında bir satranç turnuvası gerçekleştiriyoruz. Turnuvaya Karabük, Kastamonu, Zonguldak ve Düzce tarafından katılım oldukça yoğun. Satranç turnuvası 3 kategoride yapılıyor. Açıkta 17, yıldızlarda 41, küçüklerde de 87 sporcu turnuvada yarışıyor. Turnuvanın sonunda birinci olan arkadaşımıza çeyrek altın, ikincilere gram altın, üçüncülere ise gram yarım altın hediyelerimiz olacaktır” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin