Reklam
Reklam

Odabaşoğlu, 2024’ün İlk Ders saatinde Öğrencilerle Buluştu

Ramazan Öztürk Avatarı
Ramazan Öztürk tarafından
03 Ocak, 2024 12:12 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu İlçe Milli Eğitim Müdürü Said Nuri Odabaşoğlu,  2024 yılının ilk ders gününde Bostanbükü İlk ve Ortaokulunda öğrencilerle bir araya geldi. İlk, ortaokul ve anasınıfı öğrencileri derslerinde ziyaret eden Müdür Odabaşoğlu, Öğrencilerin  yeni yılını tebrik ederek onlarla sohbet etti, sınıf içi etkinliklerine katılarak derslerinde başarılar diledi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü  Odabaşoğlu daha sonra  Okul Müdürü Erdoğan Ünver ve öğretmenler ile öğretmenler odasında bir araya gelerek onların yeni yılını tebrik etti. Okulda devam eden eğitim öğretim faaliyetleri ve proje çalışmaları hakkında bilgi alan Müdür Odabaşoğlu,  özverili ve gayretli çalışmalarından dolayı okul idareci ve öğretmenlerine teşekkür etti. Müdür Odabaşoğlu yeni yılda da öğrenciler için idareci ve öğretmenler ile tüm çabalarıyla çalışacaklarını söyledi. (Ramazan Öztürk)

Odabasogludan 2024un Ilk Ders Gununde Okul Ziyareti jpg

Bizi sosyal medyadan takip edin