ZONGULDAK ’ta Vosvos Derneği üyeleri nostaljik araçlarını vatandaşlarla buluşturdu. Yılbaşı etkinlikleri kapsamında Kordonboyu’na gelen Vosvos Derneği üyeleri vatandaşlarla nostaljik araçlarını buluşturdu. Araçlarını sergileyen nostaji tutkunları, vatandaşlara araçlarını tanıttılar. 44 nostaljik araçtan 20’si sergiye katıldı. Etkinlik hakkında bilgiler veren Vosvos Derneği Başkanı Melih Öztürk, “Biz halkla iç içe olduğumuzu belirtmek için böyle bir etkinlik düzenledik. Şu an Zonguldak’ta 44 aracımız var. Şu an 20’si burada sergileniyor. Öbür araçlarımızın sahipleri iş nedeniyle burada bulunamadı. Yılbaşı etkinliği yapmayı düşünüyoruz. Araçlarımızda yılbaşı süsleri var. Şu an mesai saati olduğu için fazla talep yok. Öğlen paydosunda fazla talep vardı. Akşam 17’den sonra tahmin ediyorum epey yoğunluk olacak” dedi. Nostaljik araçları gören vatandaşlar ise sıklıkla hatıra fotoğrafı çektirdi. Vatandaşlar sergiye yoğun ilgi gösterdi.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor
Son Dakika
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya